คู่มือการบริหารจัดการข้อร้องเรียน
Data and Resources
- คู่มือการบริหารจัดการข้อร้องเรียนHTML 0 downloads
- คู่มือการบริหารจัดการข้อร้องเรียน ปี2567HTML 0 downloads
Additional Info
Field | Value |
---|---|
* Data Type | ข้อมูลประเภทอื่นๆ |
HTML | |
Allow for harvest to GD-Catalog | Yes |
* Contact Person | ฝ่ายสื่อสารองค์กร |
* Contact Email | prnha@nha.co.th |
* Objective | เพื่อการให้บริการประชาชน |
* Update Frequency Unit | ปี |
Update Frequency Interval | 1 |
* Geo Coverage | ไม่มี |
* Data Source | จากการรวบรวมข้อมูล |
* Data Format | HTML |
* Data Category | ข้อมูลสาธารณะ |
Data Classification | เปิดเผย |
* License | Open Data Common |
Accessible Condition | ไม่มีการจำกัดการเข้าถึงข้อมูล |
Data Support | หน่วยงานของรัฐ |
Data Collect | ไม่มี |
URL | |
Data Language |
|
Created date | April 6, 2024 |
Last updated date | June 6, 2025 |
High Value Dataset | |
Reference Data | |
Create by |
|
Created | March 21, 2025 |
Last Updated | July 23, 2025 |